Nepadlo Vám zboží velikostně, je pokažené nebo chcete vrátit z jiného důvodu? Žádný problém!
Jak na to?
Nejprve je nutné zboží doručit k nám, aby se přeposlalo po Německu zpět prodejci.
Pro svoz balíčku je nutné mít u nás účet a zadat objednávku svozu.
Pošleme Vám potvrzení, že byl svoz objednán. Zásilku přichystejte pro kurýra tak, aby na ní nebyl žádný předchozí štítek (štítky musí být odlepeny a nebo čárové kódy přeškrtány)
Pokud máte vratný přepravní štítek po Německu, vložte jej/vytiskněte do balíčku! NELEPIT na balíček! Opište/vyfoťte si sledovací číslo pro vlastní potřebu.
Pokud nemáte vratný štítek a ani jej nemůžete od prodejce získat (generovat se musí např. u amazon.de), dejte nám vědět, že potřebujete po Německu odeslat a nebo Vám vyzveme k dodání (např. že si koupíte online sami a pošlete emailem).
Balíček nám kurýr doručí do Německa, my na něj nalepíme přepravní štítek po Německu nebo do jiné země a předáme dopravci.
Pokud se jednalo o asist. nákup a vrací se peníze, budou Vám připsány kreditem podle kurzu ČNB k datu připsání na náš německý účet. Kdyby se dlouho nic nepřipisovalo, prosím ozvěte se nám!
Obecné informace
Vyřizování reklamací neprovádíme, pokud se nejednalo o asist. nákup, ale pomůžeme Vám se svozem přímo od Vás zpět do Německa.
Dle zákona máte právo vrátit "nepoužité" zboží do 14ti dnů od nákupu (mimo např. software,...) bez udání důvodu - platí oficiálně pouze pokud nakupujete přes internet nebo telefon,některé firmy toto uplatňují i v normálních obchodech, např. Kaufhof, Aldi, Mediamarkt, Saturn.
Co je hodně důležité - musíte mít doklad od pokladny/fakturu a to i v případě, že se jedná o koupi na splátky. Zboží musí být v nepoužitém stavu (nebo alespoň tak musí vypadat) a nemusí být vždy zabaleno v původním obalu (např. v Mediamarktu nemusíte znovu zabalit televizi pokud ji druhý den reklamujete/vrácíte).
Záruka na zboží je standardně 2 roky (pokud není stanoveno jinak). Od 6ti měsíců by jste měli dokázat že dané zboží mělo vadu již při nákupu.
Některé záruční služby fungují i tak, že si daná firma pro zboží přijede sama a pak buď opraví na místě nebo pošle později, popř. zajistí náhradní zboží v době reklamace (např. BeQuiet zdroj od pc).
Poštovné za reklamaci u některých vybraných portálů jako např. Amazon.de neplatíte a je zdarma! Je ovšem nutné vytisknout přepravní štítek na zásilku přímo od dodavatele a poslat nám na centrální sklad. Platí pouze pro balíčky se štítkem o doručení skrze Deutsche Post nebo DHL. Ostatní poštovní služby neumožňují zpět odeslání zdarma.
Aby na našich stránkách fungovalo všechno, jak má, používáme cookies. Kliknutím na tlačítko „Souhlasím“ udělíte souhlas se zpracováním netechnických cookies.