Máte obavy o nákupy v zahraničí, nepřejete si nikde uvádět Vaši platební kartu nebo číslo účtu, nechcete se zdržovat registracemi a ověřováními?
Nakoupíme, bezpečně zaplatíme a odešleme Vaše zboží do Vaší schránky nebo přímo domů!
Proč využít asistovaný nákup?
Některé zboží bývá v Německu mnohem levnější než v České republice.
Jenže spousta z nás se neumí na německém trhu pohybovat, nemá platební karty, účty a nedůvěřuje.
My díky službě Asistovaných nákupů kompletně zajistíme nákup a dovoz Vašeho zboží až k Vám domů.
Vhodná je tato služba především pro ty, kteří:
- Nemají platební kartu pro nákupy v zahraničí.
- Nechtějí nikde uvádět čísla platebních karet.
- Prodejce umožňuje platbu pouze převodem z německého účtu.
- Nedůvěřují.
- Nemají zřízený účet na vybraném prodejním portále.
- Nemají čas si všechno vyřizovat.
- Mají drahé převodní poplatky.
Dražíme i na
.de
- Zajistíme jednorázový nákup i dražbu, kdy si určíte maximální příhoz. V případě, že nevyhrajeme, neúčtujeme si žádný poplatek!
- Účet na eBay.de je nutno ověřovat - posílá se dopis, je nutno mít PayPal nebo německý účet pro úhradu nákupů. Vlastníme eBay účet, máme PayPal, ale upřednostňujeme platby převodem z německého účtu, kdy Vám ušetříme přibližně 1,20 na každém EUR.
- Abyste mohli využít naše služby, je třeba se registrovat.
Jak asistovaný nákup probíhá?
- V první řadě je třeba mít u nás registrovaný účet kvůli ověření a doručovací adrese.
- Na svém účtě zvolíte v menu Asistované nákupy a vyplníte formulář.
- Vyřízení je vždy individuální a nejsme schopni Vám říct finální cenu, proto dochází k revizi Vaší objednávky.
- Pokud potřebujeme další informace kontaktujeme Vás.
- Pokud nepotřebujeme další informace, naceníme Vám Vaši objednávku (kde se zaúčtuje poplatek za převod platby, cena zboží + poštovné, odeslání po Německu a odeslání po ČR).
- V případě odsouhlasení a dostupnosti zboží, je třeba uhradit nákup z Vašeho kreditu (pokud není) a do pár dnů máte zboží doma.
Infografika asistovaného nákupu z Amazon.de
Jakými platebními možnostmi disponujeme
Nestalo se nám, že bychom nebyli schopni platbu uhradit.
- Bankovní převod včetně inkasní platby (vlastníme německý účet)
- Kreditní karta
- PayPal
Co se děje po zakoupení? Co mám dělat?
Zboží zpravidla hradíme ihned. Jak dostáváme od prodejce informace, přeposíláme je na Váš registrační email. Máte tak o průběhu maximální přehled. Jakmile zboží dorazí do českého skladu (pozor v německém již může podle trasování být) provádíme naskladnění a zavedení do systému. V tento okamžik dostáváte SMS notifikaci a potvrzovací email, že máme zásilku fyzicky v ČR.
Pokud chcete zásilku přeposlat, přihlaste se na Váš účet a v přehledu klikněte na ikonku s balíčkem a textem odeslat
Co mě tedy čeká a nemine?
Jednoduchost...lpíme na lidské domluvě, které je v tomto případě nezbytná. Jediné co po Vás budeme potřebovat je:
- Vyplnění formuláře pro Asistované nákupy
- Komunikativnost
- Úhradu zboží a souvisejících transakčních poplatků