Menu

Asistovaný nákup

Máte obavy o nákupy v zahraničí, nepřejete si nikde uvádět Vaši platební kartu nebo číslo účtu, nechcete se zdržovat registracemi a ověřováními?
Nakoupíme, bezpečně zaplatíme a odešleme Vaše zboží do Vaší schránky nebo přímo domů!

Asistované nákupy

Proč využít asistovaný nákup?

Některé zboží bývá v Německu mnohem levnější než v České republice. Jenže spousta z nás se neumí na německém trhu pohybovat, nemá platební karty, účty a nedůvěřuje. My díky službě Asistovaných nákupů kompletně zajistíme nákup a dovoz Vašeho zboží až k Vám domů.

Vhodná je tato služba především pro ty, kteří:

  • Nemají platební kartu pro nákupy v zahraničí.
  • Nechtějí nikde uvádět čísla platebních karet.
  • Prodejce umožňuje platbu pouze převodem z německého účtu.
  • Nedůvěřují.
  • Nemají zřízený účet na vybraném prodejním portále.
  • Nemají čas si všechno vyřizovat.
  • Mají drahé převodní poplatky.

Dražíme i na .de

  • Zajistíme jednorázový nákup i dražbu, kdy si určíte maximální příhoz. V případě, že nevyhrajeme, neúčtujeme si žádný poplatek!
  • Účet na eBay.de je nutno ověřovat - posílá se dopis, je nutno mít PayPal nebo německý účet pro úhradu nákupů. Vlastníme eBay účet, máme PayPal, ale upřednostňujeme platby převodem z německého účtu, kdy Vám ušetříme přibližně 1,20 na každém EUR.
  • Abyste mohli využít naše služby, je třeba se registrovat.

Jak asistovaný nákup probíhá?

  1. V první řadě je třeba mít u nás registrovaný účet kvůli ověření a doručovací adrese.
  2. Na svém účtě zvolíte v menu Asistované nákupy a vyplníte formulář.
  3. Vyřízení je vždy individuální a nejsme schopni Vám říct finální cenu, proto dochází k revizi Vaší objednávky.
  4. Pokud potřebujeme další informace kontaktujeme Vás.
  5. Pokud nepotřebujeme další informace, naceníme Vám Vaši objednávku (kde se zaúčtuje poplatek za převod platby, cena zboží + poštovné, odeslání po Německu a odeslání po ČR).
  6. V případě odsouhlasení a dostupnosti zboží, je třeba uhradit nákup z Vašeho kreditu (pokud není) a do pár dnů máte zboží doma.

Infografika asistovaného nákupu z Amazon.de

Jakými platebními možnostmi disponujeme

Nestalo se nám, že bychom nebyli schopni platbu uhradit.

  • Bankovní převod včetně inkasní platby (vlastníme německý účet)
  • Kreditní karta
  • PayPal
Platební možnosti
paydirekt

Co se děje po zakoupení? Co mám dělat?

Zboží zpravidla hradíme ihned. Jak dostáváme od prodejce informace, přeposíláme je na Váš registrační email. Máte tak o průběhu maximální přehled. Jakmile zboží dorazí do českého skladu (pozor v německém již může podle trasování být) provádíme naskladnění a zavedení do systému. V tento okamžik dostáváte SMS notifikaci a potvrzovací email, že máme zásilku fyzicky v ČR.

Pokud chcete zásilku přeposlat, přihlaste se na Váš účet a v přehledu klikněte na ikonku s balíčkem a textem odeslat

Co mě tedy čeká a nemine?

Jednoduchost...lpíme na lidské domluvě, které je v tomto případě nezbytná. Jediné co po Vás budeme potřebovat je:

  • Vyplnění formuláře pro Asistované nákupy
  • Komunikativnost
  • Úhradu zboží a souvisejících transakčních poplatků