Menu

Často kladené dotazy

Nenašli jste odpověď na vaši otázku? V tom případě využijte buď kontaktní formulář nebo se s námi spojte telefonicky na čísle 777 999 445.

Za každý příchozí balíček se podle váhy strhává poplatek za příjem viz. ceník. V okamžik přijetí balíčku, resp. zavedení do systému, se můžete dostat s kreditem do mínusu. Kredit není nic jiného než zálohová platba.

Jakmile se rozhodnete příchozí zásilky odeslat, je nutné mít dostatečný kredit na úhradu přepravy. Pokud jste s kreditem v mínusu nebo nemáte dostatek kreditu na uhrazení přepravy z našeho skladu k Vám, nepůjde Vám zásilka(y) odeslat.

Kredit lze nabít dopředu v libovolné výši. Přebytečný kredit lze pak na žádost vrátit zpět pouze na účet.
Výhoda předplaceného kreditu je jednoznačná. Urychlíte především odbavení zásilek, obzláště v případě, máte-li aktivovanou službu Automatická odesílka (bod 3).

Kredit lze dobít následovně:

  • Bankovním převodem - pošlete peníze na náš účet č. 2700505367 / 2010, IBAN: CZ8320100000002700505367 u FIO banky. Jako VS (variabilní symbol) uveďte číslo Vaší schránky.
  • Hotovostním vkladem u FIO banky - osobně dojdete na jakoukoliv pobočku FIO banky a pod VS Vaší schránky složíte hotovost. Pozor na poplatek za vklad účtovaný FIO bankou.
  • Poštovní poukázkou typu A - na poště vyplníte poštovní poukázku typu A, to jest režim `hotovost - účet`. Poplatek poště je podle vkládané částky.

Za přijaté platby na účet si neúčtujeme žádné poplatky, pokud neúčtuje banka! U bezhotovostního styku může být účtován poplatek za odchozí platbu u Vaší banky.

Proces skladnění někdy chvíli trvá, záleží v jakém pořadí jsme zásilku přebrali. Pokud Vám ovšem ani následující pracovní den nedojde notifikace SMS/EMAIL, podívejte se po přihlášení na neoznačené zásilky, třeba ji tam naleznete. V opačném případě nás kontaktujte na podpora@nakupynemecko.cz a pošlete nám sledovací číslo zásilky.

Automatické přeposílání je standardně neaktivní, jelikož si spousta z Vás nechává balíčky sloučit do jedné odesílky nebo pošle na jinou, než výchozí adresu. Pokud však chcete, abychom ihned po přijetí zásilku přeposlali, stačí v Nastavení účtu zaškrtnout Automatické přeposílání.

Zásilka se prioritně po naskladnění přesune do režimu "zpracovávaná k odeslání", a to v případě, kdy máte dostatečný kredit na úhradu přepravného. Pokud ne, dojde email s upozorněním, že automatickou odesílku se nezdařilo uskutečnit a je nutné zadat odesílku skrze průvodce.
Automatické přeposílání