Nakupování v Německu bez omezení
s odesláním do ČR i SR.
Přihlášení na účet X

RegistraceZapomenuté heslo
Znovu odeslat aktivační kód

Často kladené dotazy

Nenašli jste odpověď na vaši otázku? V tom případě využijte buď kontaktní formulář nebo se s námi spojte telefonicky na čísle 777 999 445.

01. Kdy a jak Vám musím zaplatit? Nejčastější dotaz

Za každý příchozí balíček se podle váhy strhává poplatek za příjem viz. ceník. V okamžik přijetí balíčku, resp. zavedení do systému, se můžete dostat s kreditem do mínusu. Kredit není nic jiného než zálohová platba.

Jakmile se rozhodnete příchozí zásilky odeslat, je nutné mít dostatečný kredit na úhradu přepravy. Pokud jste s kreditem v mínusu nebo nemáte dostatek kreditu na uhrazení přepravy z našeho skladu k Vám, nepůjde Vám zásilka(y) odeslat.

Kredit lze nabít dopředu v libovolné výši. Přebytečný kredit lze pak na žádost vrátit zpět pouze na účet.
Výhoda předplaceného kreditu je jednoznačná. Urychlíte především odbavení zásilek, obzláště v případě, máte-li aktivovanou službu Automatická odesílka (bod 3).

Kredit lze dobít následovně:

  • Bankovním převodem - pošlete peníze na náš účet č. 2700505367 / 2010, IBAN: CZ8320100000002700505367 u FIO banky. Jako VS (variabilní symbol) uveďte číslo Vaší schránky.
  • Hotovostním vkladem u FIO banky - osobně dojdete na jakoukoliv pobočku FIO banky a pod VS Vaší schránky složíte hotovost. Pozor na poplatek za vklad účtovaný FIO bankou.
  • Poštovní poukázkou typu A - na poště vyplníte poštovní poukázku typu A, to jest režim `hotovost - účet`. Poplatek poště je podle vkládané částky.

Za přijaté platby na účet si neúčtujeme žádné poplatky, pokud neúčtuje banka! U bezhotovostního styku může být účtován poplatek za odchozí platbu u Vaší banky.

02. Zásilka mi podle sledování dorazila, ale v systému ji nevidím.

Proces skladnění někdy chvíli trvá, záleží v jakém pořadí jsme zásilku přebrali. Pokud Vám ovšem ani následující pracovní den nedojde notifikace SMS/EMAIL, podívejte se po přihlášení na neoznačené zásilky, třeba ji tam naleznete. V opačném případě nás kontaktujte na podpora@nakupynemecko.cz a pošlete nám sledovací číslo zásilky.

03. Přeposílájí se zásilky automaticky?

Automatické přeposílání je standardně neaktivní, jelikož si spousta z Vás nechává balíčky sloučit do jedné odesílky nebo pošle na jinou, než výchozí adresu. Pokud však chcete, abychom ihned po přijetí zásilku přeposlali, stačí v Nastavení účtu zaškrtnout Automatické přeposílání.

Zásilka se prioritně po naskladnění přesune do režimu "zpracovávaná k odeslání", a to v případě, kdy máte dostatečný kredit na úhradu přepravného. Pokud ne, dojde email s upozorněním, že automatickou odesílku se nezdařilo uskutečnit a je nutné zadat odesílku skrze průvodce.
Automatické přeposílání

04. Musím nakupovat pouze z Vámi doporučených eshopů?

Ne. Seznam eshopů Kde nakupovat - tipy na nákupy je pouze námi sestavený seznam německých online obchodů. Vy si samořejmě můžete své zboží nakoupit prakticky všude, kde tuto službu nabízí.

05. Může mi do schránky poslat nějaké věci i můj kamarád?

Ano může, ale nesmí to být zakázaná věc - drogy, alkohol, zbraně apod. (viz. obchodní podmínky)

06. Posíláte zásilky na Slovensko a jak dlouho trvá doručení?

Ano posíláme. Okresy Bratislava, Trenčín a Žilina následující pracovní den, ostatní okresy druhý pracovní den ode dne odeslání.

07. Mohu si nechat poslat zboží ze zemí mimo EU?

Zboží mimo země EU nepřijímáme kvůli CLO a DPH, které se musí platit na německých úřadech.

08. Využiju-li asistovaný nákup, do kdy mám zboží doma a jak se mi odešle?

Zpravidla záleží za jak dlouho po závazné objednávce dorazí k nám na sklad. Nejrychleji jsme to stihli za tři dny (koupě v DE, doručení, přeskladnění, odeslání, doručení v ČR), nejpomaleji většinou z H&M. Obludný rekord máme měsíc, kdy dodavatel poslal zboží z důvodu vyprodání až za 25 dní. Jakmile zboží naskladníme v ČR, dostáváte ihned email. Odeslání si vytváříte sami skrze konfigurátor kvůli ověření dodací adresy a ceny.

09. Mohu si zboží vyzvednou osobně?

Můžete. Skrze průvodce v systému si zadejte osobní vyzvednutí, uveďte den a přibližný čas kdy dorazíte. Vyzvednutí jsou možná na skladě v Německu v německé pracovní dny PO-PA od 8:00 - 14:30. Při přebírání obdržíte předávací protokol a musíte se identifikovat platným dokladem. Pokud za Vás přebírá cizí osoba, musí mít úředně ověřenou plnou moc od majitele schránky, pokud vlastník schránky neuvedl v systému jméno a příjmeni této osoby. Jinak netřeba. Hovoříme česky a lze zde kredit doplatit pouze hotově v měně CZK.

10. Proč po mně chcete telefonní číslo?

Telefonní číslo je potřeba pro doručovací společnost. Doručovatel - řidič, Vám volá předem, aby Vás nebo někoho jiného, zastihl na dané adrese v přibližný čas. Česká pošta potom posílá informační SMS. Bez telefonního čísla nemůžeme některé zásilky odbavit.

11. Co znamená to čtyřmístné číslo u mého účtu?

Toto číslo jednoznačně identifikuje Vás a Vaši schránku.

12. Obchod mi neumožňuje zadat Nakupy XXXX, bude balíček přijat?

Bude, ale ... U příjemce musí být vždy v adrese uvedeno slovo "Nakupy", a to v jakékoliv formě. Např. jméno: "Nakupy Jan Novák" pokud nelze zadat firemní adresu. Čtyřmístné číslo je důležité, nicméně pokud zadat nelze, vycházíme z jména a příjmení, na které dojde. Pokud by nastala shoda jmen, vyrozumíme všechny stejné jmenovce a tomu správnému balíček naskladníme.

13. Něčemu nerozumím, nevím jak postupovat ...

Volejte, pište! U našich klientů stálých i nových vítáme otevřenost a komunikativnost. Pokud něčemu nerozumí, nevíte nebo si nejste jisti, rádi Vám pomůžeme najít řešení nebo podat vysvětlení.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace