Pokud Vám nereaguje tlačítko přihlášení, přihlaste se zde
Nakupování v Německu bez omezení
s odesláním do ČR i SR.
Orientační kurzovní lístek:
EUR 26,29
CZK 3,898
Přihlášení na účet X

RegistraceZapomenuté heslo
Znovu odeslat aktivační kód

Reklamace a vrácení zboží v Německu

reklamace
  • Vyřizování reklamací neprovádíme, ale pomůžeme Vám se svozem zboží přímo od Vás zpět do Německa za výhodné ceny. Zboží nám zpět neposílejte.

  • Máte právo vrátit "nepoužité" zboží do 14ti dnů od nákupu (mimo např. software,...) bez udání důvodu - platí oficiálně pouze pokud nakupujete přes internet nebo telefon, ovšem některé firmy toto uplatňují i v normálních obchodech, např. Kaufhof, Aldi, Mediamarkt, Saturn.
  • Ovšem co je hodně důležité, musíte mít doklad od pokladny a to i v případě, že se jedné o koupi na splátky, zboží musí být v nepoužitém stavu (nebo alespoň tak musí vypadat) a nemusí být vždy zabaleno v původním obalu (např. v Mediamarktu nemusíte znovu zabalit televizi pokud ji druhý den reklamujete/vrácíte).
  • Záruka 14ti dnů na vrácení platí taky u smluv uzavřených u vás doma "Haustürgeschäft"
  • Záruka na zboží je standardně 2 roky (pokud není stanoveno jinak). Ovšem od 6ti měsíců by jste měli dokázat že dané zboží mělo vadu již při nákupu.
  • Některé záruční služby fungují i tak, že si daná firma pro zboží přijede sama a pak buď opraví na místě nebo pošle později, popř. zajistí náhradní zboží v době reklamace (např. BeQuiet zdroj od pc).
  • Poštovné za reklamaci u některých vybraných portálů jako např. Amazon.de neplatíte a je zdarma! Je ovšem nutné vytisknout přepravní štítek na zásilku přímo od dodavatele a poslat nám na centrální sklad. Platí pouze pro balíčky se štítkem o doručení skrze Deutsche Post nebo DHL. Ostatní poštovní služby neumožňují zpět odeslání zdarma.

Odkazy

- Spotřebitelské centrum v Německu [překlad]

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace