Pokud Vám nereaguje tlačítko přihlášení, přihlaste se zde
Nakupování v Německu bez omezení
s odesláním do ČR i SR.
Orientační kurzovní lístek:
EUR 26,29
CZK 3,898
Přihlášení na účet X

RegistraceZapomenuté heslo
Znovu odeslat aktivační kód

Často kladené dotazy

Nenašli jste odpověď na vaši otázku? V tom případě využijte buď kontaktní formulář nebo se s námi spojte telefonicky na čísle 777 999 445.

01. Kdy a jak Vám musím zaplatit? Nejčastější dotaz

Za každý příchozí balíček se podle váhy strhává poplatek za příjem viz. ceník a postupně se získávají slevy podle počtu příchozích balíčků. V okamžik přijetí balíčku, resp. zavedení do systému, se můžete dostat s kreditem do mínusu. Kredit není nic jiného než zálohová platba.

Jednoho dne, nebo ihned po přijetí, se rozhodnete balíček odeslat. Pokud jste s kreditem v mínusu nebo nemáte dostatek kreditu na uhrazení poštovného z našeho skladu k Vám, nepůjde Vám zásilka(y) odeslat.

Kredit lze nabít dopředu v libovolné výši. Přebytečný kredit lze pak na žádost vrátit zpět pouze na český účet.
Výhoda předplaceného kreditu je jednoznačná. Urychlíte především odbavení zásilek, obzláště v případě, máte-li aktivovanou službu Automatická odesílka (bod 3).

Kredit lze dobít následovně:

  • Bankovním převodem - pošlete peníze na náš účet č. 2700505367 / 2010, IBAN: CZ8320100000002700505367 u FIO banky. Jako VS (variabilní symbol) uveďte číslo Vaší schránky. Peníze zpravidla přichází následující pracovní den.
  • Poštovní poukázkou typu A - na poště vyplníte poštovní poukázku typu A, to jest režim `hotovost - účet`. Poplatek je podle vkládané částky, min. 26 Kč.

Za přijaté platby na účet si neúčtujeme žádné poplatky! U bezhotovostního styku může být účtován poplatek za odchozí platbu u Vaší banky.

02. Zásilka mi podle sledování dorazila, ale v systému ji nevidím.

Podívejte se po přihlášení na neoznačené zásilky, třeba ji tam naleznete. V opačném případě nás kontaktujte a pošlete sledovací číslo zásilky.

03. Přeposílájí se zásilky automaticky?

Automatické přeposílání je standardně neaktivní, jelikož si spousta z Vás nechává balíčky sloučit do jedné zásilky nebo pošle na jinou, než výchozí adresu. Pokud však chcete, abychom ihned po přijetí zásilku přeposlali, stačí v Nastavení účtu zaškrtnout Automatické přeposílání.

Zásilka se ihned po přijetí v případě dostatečného kreditu odpraví na výchozí adresu.
Automatické přeposílání

04. Musím nakupovat pouze z Vámi doporučených eshopů?

Ne. Seznam eshopů Kde nakupovat - tipy na nákupy je pouze námi sestavený seznam německých online obchodů. Vy si samořejmě můžete své zboží nakoupit prakticky všude, kde tuto službu nabízí.

05. Může mi do schránky poslat nějaké věci i můj kamarád?

Ano může, ale nesmí to být zakázaná věc - drogy, alkohol, zbraně apod. (viz. obchodní podmínky)

06. Posíláte zásilky na Slovensko a jak dlouho trvá doručení?

Ano posíláme. Okresy Bratislava, Trenčín a Žilina následující pracovní den, ostatní okresy druhý pracovní den ode dne odeslání.

07. Mohu si nechat poslat zboží ze zemí mimo EU?

Zboží mimo země EU nepřijímáme kvůli CLO a DPH, které se musí platit na německých úřadech.

08. Využiju-li asistovaný nákup, do kdy mám zboží doma a jak se mi odešle?

Zpravidla záleží za jak dlouho po závazné objednávce dorazí k nám na sklad. Nejrychleji jsme to stihli za tři dny (koupě v DE, doručení, přeskladnění, odeslání, doručení v ČR), nejpomaleji většinou z H&M. Obludný rekord máme měsíc, kdy dodavatel poslal zboží z důvodu vyprodání až za 25 dní. Jakmile zboží naskladníme v ČR, dostáváte ihned email. Odeslání si vytváříte sami skrze konfigurátor kvůli ověření dodací adresy a ceny.

09. Mohu si zboží vyzvednou osobně?

Ano, samozřejmě. Při zadávání odeslání zásilky pouze vyberte osobní vyzvednutí a zásilka bude tentýž den připravena.

10. Proč po mně chcete telefonní číslo?

Telefonní číslo je potřeba pro doručovací společnost. Doručovatel - řidič, Vám volá předem, aby Vás nebo někoho jiného, zastihl na dané adrese v přibližný čas. Česká pošta potom posílá informační SMS. Bez telefonního čísla nemůžeme některé zásilky odbavit.

11. Co znamená to čtyřmístné číslo u mého účtu?

Toto číslo jednoznačně identifikuje Vás a Vaši schránku.

12. Obchod mi neumožňuje zadat Nakupy XXXX, bude balíček přijat?

Bude. Čtyřmístné číslo je důležité, nicméně pokud nelze zadat, vycházíme z jména a příjmení, na které dojde. Pokud by nastala shoda jmen, vyrozumíme všechny stejné jmenovce a tomu správnému balíček naskladníme.

13. Něčemu nerozumím, nevím jak postupovat ...

Volejte, pište! U našich klientů stálých i nových vítáme otevřenost a komunikativnost. Pokud něčemu nerozumí, nevíte nebo si nejste jisti, rádi Vám pomůžeme najít řešení nebo podat vysvětlení.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace